Choose funkcija - Access

Pasirinkimo indeksas. Naršymas ir turinio paieška

Kiek efektyvu rodyti skalbimo miltelių reklamą vaikams arba pranešti apie lūpų dažų išpardavimą vyrams? Tiek reklamos agentūroms, tiek reklamos užsakovams reikia patikimų duomenų, leidžiančių pasiekti tikslinę interneto auditorijos grupę.

pasirinkimo indeksas

Didesnis tikslinės auditorijos tankis Daugelis rinkodaros pasirinkimo indeksas siekia sužinoti, kuriose svetainėse jie gali efektyviausiai panaudoti reklamos biudžetą tam, kad pasiektų tam tikros socio-demografinės grupės vartotojus pavyzdžiui, pasirinkimo indeksas pagal lytį, amžių, veiklos sritį arba pajamas. Kurios svetainės geriausiai atitinka jų lūkesčius?

pasirinkimo indeksas

Į šį klausimą gali atsakyti auditorijos intensyvumo indeksas affinity index AI. Tai yra rodiklis, kuris atspindi tam tikros grupės vartotojų santykį svetainėje, palyginus jį su visa interneto auditorija. Jei AI viršijasusiduriame su indekso perviršiu — tai yra, svetainėje konkrečios grupės atstovų, pavyzdžiui, m.

kaip užsidirbti pinigų atidarant savo verslą bitcoin algoritmai

Jei indeksas yratai reiškia, kad svetainėje tokio amžiaus vyrų dalis yra dviguba, lyginant ją su dalimi, kurią ši grupė sudaro tarp šalies internautų. O taip pat ir du kartus didesnę tikimybę, kad reklaminė žinutė pasieks tuos, kuriems ji yra skirta. Kuriose svetainėse daugiausiai lankosi vyrai arba moterys?

  • Papildomų pajamų prekybininkams
  • Vtb brokerių apžvalgos
  • Skaitinis reiškinys arba laukas, kuris sukelia reikšmę nuo 1 iki galimų pasirinkimų skaičiaus.
  • Perskirstymo galimybės
  • Bitkoinų darymas be įvesties
  • Programinė įranga, skirta kriptovaliutoms gaminti kompiuteryje
  • Verslo centras prekybos centrui sukurti
  • Pašto paslaugos internetu uždarbis

Didžiausia tikimybė, kad informacija pasieks vyrą, yra svetainėje autogidas. Moteris lengviausiai pasiekti svetainėje moteris. Didžiausia vaikų m.

lx variantas dvejetainių opcionų konkursai

Pasirinkimo indeksas išreikštas AI? Skaičiuojant auditorijos intensyvumo indeksą, vertės, į kurias atsižvelgiama, taip pat yra išreiškiamos procentais: pasirinkimo indeksas grupės pasiekiamumo procentas yra dalinamas iš kontrolinės grupės pasiekiamumo procento, o gautas rezultatas dauginamas iš šimto.

Best Design Systems Examples and Tools - Design Tool Tuesday, Ep21