Apie tikslingą IT priemonių naudojimą pamokose

Pamokų galimybės

Turinys

    Nijolė Sodonienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė. Šilutės r.

    pamokų galimybės

    Kintų pagrindinė mokykla. Įdomesnė veikla, netradicinės užduotys, darbo metodai, aplinka, priemonės — tai skatina mokytis, plėsti akiratį.

    Mokomasi iš mokytojų ir pamokų galimybės ir kitų klasių mokinių srautinėje pamokoje kūrybiškumo, kalbėti viešai, drąsos improvizuoti.

    Pradinių klasių mokytojas turi būti tikras ekspertas. Jo kompetencija tai ne tik dėstomų dalykų žinios, bet ir gebėjimas tas žinias perteikti, nuolatinis keitimasis, augimas ir tobulėjimas. Dabartiniai pradinukai apie vaizdo techniką, informacines technologijas išmano daug.

    Remdamasi daugybės vestų integruotų pamokų patirtimi, drąsiai tvirtinu, kad integruotos pamokos — paveikus būdas sudominti mokinius mokomąja medžiaga ir pasiekti geresnių ugdymo si rezultatų. Lietuvių kalbą ir literatūrą dažnai integruojame su etika, daile, teatru, informacinėmis technologijomis, anglų, rusų kalbomis, mokinių nuostabai — su biologija, matematika, geografija, kūno kultūra. Esant galimybėms, pamokas vedame ne kabinete, o kitoje erdvėje: Kintų Vydūno kultūros centre panaudojame vykstančių parodų medžiagąVydūno muziejuje, pamokų galimybės centre, bibliotekoje, valgykloje, koridoriuje, miške, Pamokų galimybės marių pakrantėje.

    pamokų galimybės

    Daug lietuvių kalbos pamokų integruota su daile, pvz. Mokiniai individualiai ar porose atliko namų darbą: sukūrė pasirinkta tema žodžių tekstą ir parašė ant neįprastai paruošto popieriaus lapo, įdomiai supakavo; pasiruošė neįprastą aprangą.

    Tikslas — kiekvieno mokinio sėkmė. Man neramu dėl dabartinio matematinio ir ne tik raštingumo.

    Žiūrėtas, aptartas Z. FLUXUS kūrimas vyko čia ir dabar: mokiniai rašė laišką musei ant lapų skiaučių, teatrališkas jį perskaitė.

    kur tikrai galima užsidirbti iš dvejetainių opcionų gyvenimo ženklas

    Lietuvių literatūrai suprasti būtinas istorinis kontekstas, kuris mokiniams aiškėja integruotose su istorija pamokose, pvz. Per 2 integruotas pamokas jungėsi pamokų galimybės ir jausmai: dešimtokai atliko pamokų galimybės iš partizano Dzūko dienoraščio suvokimo užduotis, klausėsi bendraklasių skaitomų B.

    pamokų galimybės

    Nemaža lietuvių kalbos pamokų integruota grynųjų kranas, uždirbantis pinigus internete teatru, pvz. Mokiniams patinka, kai užduotį gali atlikti naudodamiesi pamokų galimybės — kompiuteriu, mobiliuoju telefonu ir kt.

    Susikrauti lagaminus turbūt paprasčiausias iš jų. Rinkos tyrimai, darbdavių apklausos rodo, kad praktinis mokymo įstaigoje įgytų žinių pritaikymas, gebėjimas jas apjungti ir pritaikyti netipinėse situacijose yra vienas didžiausių asmens, besimokančio naujos profesijos ir siekiančio sėkmingai integruotis darbo rinkoje, iššūkių. Integruotų pamokų organizavimas, susiejant skirtingus mokomuosius dalykus — dar vienas mokymo -si metodas, galintis prisidėti prie šios problemos sprendimo.

    Keli lietuvių kalbos ir informacinių technologijų projektai vykdomi daug metų. Šioje pamokoje, kaip teigė devintokai, išmoksti pamokų galimybės nagrinėjant tikrą širdį kiaulėsaptariant nuotraukas, patarles, ir per jausmus  — ypač klausant L.

    Kadangi pamoka vyksta vėtrungių parodoje, eksponatai panaudojami užduotims atlikti. Remdamasi minėtų ir daugelio kitų vestų pamokų patirtimi, siūlau išnaudoti tarpdalykinės integracijos galimybes vedant įvairių dalykų integruotas pamokas tradicinėse ir netradicinėse erdvėse. Naudoti šaltiniai: konkrečių vestų pamokų medžiaga, idėjų, nesėkmių ir sėkmių analizė.

    trigubos viršutinės dvejetainės parinktys tarpininkavimo sąskaita prekybai